NAGRADJENI PROGRAMER - INOVATOR

IZRAĐUJEM ZA VAS ODLIČNE SAJTOVE / PROGRAME / APLIKACIJE SVIH VRSTA PO KOREKTNOJ CENI!



Izrađujem odlične sajtove / programe / aplikacije svih vrsta. Dajem časove za programerske ispite. Dajem časove engleskog. Pišem članke, pravim reportaže. Pravim dobre fotografije.

Osnovni sajt: www.DomaxApps.com (na engleskom je)
Kontakt link u Srbiji: www.LakoCemo.com (lako se pamti)

PROGRAMIRANJEM SE BAVIM >20 GODINA A ODLIČNO MI IDU I STRANI JEZICI KAO I INTERVJUI, KREATIVNO PISANJE, FOTOGRAFIJA I WEB DIZAJN

Godine 2012-e na Republičkom takmičenju Najbolja tehnološka inovacija, osvojio sam SPECIJALNU NAGRADU za svoj softver / aplikaciju PC Robot uz osvajanje najvišeg plasmana među IT timovima učesnicima!

Od tada sam imao niz zanimljivih i uspešnih projekata na polju programiranja, izrade sajtova, desktop aplikacija, web dizajna itd. Ako želite da vam izađem u susret sa mojim bogatim iskustvom javite mi se! Takođe dajem i časove engleskog jezika jer ga poznajem gotovo koliko i maternji, srpski jezik.

Moje kompetencije (pogledati šire na linkovima)

* Programiranje 

Web dizajn / fotografija

Časovi engleskog jezika

Sistem administrator

IT edukacija

Novinarstvo / pisanje

Moja iskustva (pogledati šire na linkovima)

Oštar zaokret u poslu
(2012 - 2021)

Pravim oštar zaokret u poslu i krećem putem inovatorstva i ličnih originalnih zamisli i IT kreacija.

2012. počinjem sa učešćem na takmičenjima za inovatorstvo i na republičkom takmičenju osvajam  specijalnu nagradu za svoj pronalazak - softver PC Robot!

Osnovni poslovi
(2001 - 2021)

IT poslovi, praktični i edukativni, u državnim službama i privatno. Novinarstvo - moj magazin.

Gimnazija
(1991 - 1995)

U ovom periodu pohađao sam poznatu novosadsku gimnaziju i stekao široko obrazovanje na društveno-jezičkom smeru.

Studije
(1997 - 2000)

Informatički odsek na Višoj poslovnoj školi u Novom Sadu (paralelno sam se interesovao i za druge studije). Kada se pojavla mogućnost zaokružio sam studije na sadašnjoj Visokoj poslovnoj školi - takođe informatički odsek.

Novosadska novinarska škola i SAS
(2000-2001)

2000-e završio sam studije za monitoring medija na Novosadskoj novinarskoj školi a 2001-e sam se odazvao pozivu novinarske škole i SAS-a te sam učestvovao u letnjoj školi na temu multikulturalnosti (specijalističke studije).

Novinarska škola UNS-a
(2008)

Završio sam opšte novinarstvo na Novinarskoj školi Udruženja novinara Srbije, teorijski i praktično, uz posebnu pohvalu za pisanje članaka i perfekcionizam.

Kontakt

Osnovni sajt: www.DomaxApps.com (na engleskom je)
Kontakt link u Srbiji: www.LakoCemo.com (lako se pamti)




Comments